Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach

Agnieszka Izabela Baruk
Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako kreatora unikalnych wartości niematerialnych i materialnych decydujących o możliwościach rozwoju przedsiębiorstwa, w którym jest zatrudniony. Książka powinna stać się inspiracją dla pracodawców do poszukiwania skutecznych rozwiązań służących eliminowaniu nieprawidłowości w relacjach międzyludzkich w przedsiębiorstwach oraz doskonaleniu tych relacji dla wspólnego, czyli pracowników i pracodawców, dobra. Praca składa się z czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel i rysunków. I. Postrzeganie współczesnych pracodawców przez pracowników. II. Oczekiwania aktualnych i potencjalnych pracowników a działania personalne pracodawców. III. Aktywność personalna pracodawców w warunkach ogólnoświatowego kryzysu. IV. Alternatywne bodźce niematerialne skutecznie aktywizujące współczesnych pracowników.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-7285-504-6, 9788372855046
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania \"Dom Organizatora\"

Autor

Agnieszka Izabela Baruk Agnieszka Izabela Baruk Dr hab., profesor Politechniki Łódzkiej. Pracownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Zakładu Innowacji i Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autorka około 470 publikacji naukowych, które dotyczą problematyki marketingu t...

Pozostałe książki:

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy Nowoczesna strategia marketingowa Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Wszystkie książki Agnieszka Izabela Baruk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat