Nowoczesna strategia marketingowa

Agnieszka Izabela Baruk
Nowoczesna strategia marketingowa
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Omówione zagadnienia : istota i rodzaje strategii marketingowych we współczesnym przedsiębiorstwie, strukturalne uwarunkowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa, strategia marketingowa przedsiębiorstwa w ujęciu cyklu działania zorganizowanego, doskonalenie systemu marketingowego w przedsiębiorstwie
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-01-13641-3, 9788301136413
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN

Autor

Agnieszka Izabela Baruk Agnieszka Izabela Baruk Dr hab., profesor Politechniki Łódzkiej. Pracownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Zakładu Innowacji i Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autorka około 470 publikacji naukowych, które dotyczą problematyki marketingu t...

Pozostałe książki:

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy Nowoczesna strategia marketingowa Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Wszystkie książki Agnieszka Izabela Baruk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Nowoczesna strategia marketingowa aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Nowoczesna strategia marketingowa. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl