Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe

Agnieszka Izabela Baruk
Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji cyklu zorganizowanego przebiegu działania ze szczególnym uwzględnieniem aspektów strukturalnych i procesowych jako elementów strategii marketingowej. Publikacja umiejętnie rozwija dwa wątki: studialno-teoretyczny i pragmatyczny, które składają się na kształtowanie i realizację kompleksowego procesu marketingowego we współczesnym przedsiębiorstwie. Autorka szczególne znaczenie przypisuje kształtowaniu struktur organizacyjnych, ale rozpatrywanych na tle dynamiki procesów gospodarczych, tak realnych, jak też informacyjnych.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-7174-895-0, 9788371748950
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Stron: 301

Autor

Agnieszka Izabela Baruk Agnieszka Izabela Baruk Dr hab., profesor Politechniki Łódzkiej. Pracownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Zakładu Innowacji i Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autorka około 470 publikacji naukowych, które dotyczą problematyki marketingu t...

Pozostałe książki:

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy Nowoczesna strategia marketingowa Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Wszystkie książki Agnieszka Izabela Baruk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat