Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Agnieszka Izabela Baruk
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.

Autor

Agnieszka Izabela Baruk Agnieszka Izabela Baruk Dr hab., profesor Politechniki Łódzkiej. Pracownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Zakładu Innowacji i Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autorka około 470 publikacji naukowych, które dotyczą problematyki marketingu t...

Pozostałe książki:

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy Nowoczesna strategia marketingowa Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Wszystkie książki Agnieszka Izabela Baruk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat