Andrzej Wojciech Jabłoński

Autor
Zostań fanem autora:
polski politolog, dr hab., profesor zwyczajny Instytutu Politologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz Katedry Prawa i Administracji Wydziału Ekonomicznego Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu

Książki

Marketing polityczny w teorii i praktyce
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Leszek Sobkowiak, Andrzej Wojciech Jabłoński

Prezentowana książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru "marketingowej" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze,...

Podejścia badawcze i metodologie w nauce o polityce
Podejścia badawcze i metodologie w nauce o polityce
Lech Rubisz, Andrzej Wojciech Jabłoński, Andrzej Chodubski, Tomasz Klin ...
Cykl: Societas, tom 68

Współcześnie wielu badaczy zdaje sobie sprawę z tego, że tak pomyślany przedmiot czyni z politologii bodaj najbardziej złożoną z nauk społecznych, a przynajmniej o najbardziej złożonym przedmiocie, kt...

Studia z teorii polityki Tom 2
Studia z teorii polityki Tom 2
Andrzej Wojciech Jabłoński

Spis Treści : A. Antoszewski, Współczesne teorie demokracji; K. Dziubka, Spo3eczenstwo obywatelskie: wybrane aspekty ewolucji pojęcia; B. Ponikowski, Kwestia państwa we współczesnej myśli politycznej;...

Wizje dobrego państwa
Wizje dobrego państwa
Andrzej Wojciech Jabłoński, Alicja Lisowska

Przedmiotem analiz i rozważań autorów tego tomu są zagadnienia dobrego państwa badane w kilku podstawowych aspektach.

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl