Most organisations consist of multiple business and support units, each populated by highly trained, experienced executives. But often the efforts of individual units are not coordinated, resulting in...
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują w niniejszej książce, jak stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania – Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) – z sukcesem zastosować możn...
In a world of stiffening competition, business strategy is more crucial than ever. Yet most organizations struggle in this area--not with formulating strategy but with executing it, or putting their s...
For upper level undergraduate and MBA Management Accounting courses. Atkinson is a managerially-oriented book that focuses on both quantitative and qualitative aspects of classical and contemporar...
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie ? mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki...
Dzisiejszy świat błaga o prawdziwych liderów. To jest najlepsza książka, jaką kiedykolwiek przeczytałem na ten temat. Zawiera mnóstwo dobrych pomysłów prosto od doświadczonych przywódców, a także od t...
Menedżerze! Przed Tobą ciężkie czasy. Co zrobić, by stawić im czoła? Firma Digital Equipment Corporation, pierwszy producent mikrokomputerów, w latach 1960-80 odnosiła spektakularne sukcesy. Gdy ok. ...
"W "O zarządzaniu sobą" znajdziesz narzędzia, które pozwolą Ci z nowej perspektywy przyjrzeć się własnemu życiu i kształtować je w sposób jeszcze bardziej świadomy".
Tradycyjny rachunek kosztów działań ABC (Activity-Based Costing) jest dla wielu przedsiębiorstw za mało precyzyjny, zbyt kosztowny w budowie, skomplikowany w stosowaniu i trudny do modyfikacji. Kwesti...
W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównowa...
Nowoczesna metoda kompleksowej oceny efektywności firmy w czterech perspektywach: wiedzy i rozwoju, wewnętrznych procesów operacyjnych, zadowolenia klienta oraz finansów. Instrument monitorowania stan...
Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasad...