Laura Ries

Autorka
Zostań fanem autorki:

Książki

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Laura Ries, Al. Ries

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radyk...

Wojna marketingu z zarządzaniem
Wojna marketingu z zarządzaniem
Al Ries, Laura Ries

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu ? prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl