Larry Winget, jeden z najbardziej znanych w Ameryce mówców w zakresie rozwoju osobistego, wykazuje, że słabe rezultaty w pracy są wynikiem apatii i niesumiennego wykonywania zadań. Pracownicy mają nis...
Książka zawiera praktyczne wskazówki jak pokierować swoim życiem i osiągnąć pozytywne efekty. Autor chwilami może wydawać się zbyt szorstki w swoim przekazie, ale podejście Larry’ego Wingeta do tematu...
Napisałem tę książkę dla przeciętnej osoby, która ma pracę, zarabia na życie, ale mimo to nie posuwa się do przodu. Napisałem ją dla osoby, która marzy o tym, żeby być bogatą, ale nie bardzo się jej u...
Życie źle cię traktuje? Pora zacząć je zmieniać! Książka ta nie jest gotową receptą na osobiste szczęście i sukces zawodowy. Larry Winget, autor bestsellerów z listy New York Timesa, rozprawia się z c...
Co wypada robić, a czego nie - w różnych sytuacjach biznesowych - to problem dotyczący nie tylko początkujących menedżerów. Znajomość zasad etykiety biznesowej jest jednym z warunków koniecznych, żeby...
Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wy...
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, ...
Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpow...
Czy jesteś gotowy usłyszeć prawdę na temat rynków? To, co przeczytasz na stronach tej książki zmieni twój sposób patrzenia na świat... Rynki są wszędzie. Ale ile z nas rozumie, jak działają i dlaczego...