Leszek Mokrzycki

Tłumacz
Zostań fanem autora:

Książki

Liczy się tylko wynik!
Liczy się tylko wynik!
Larry Winget
8/10

Larry Winget, jeden z najbardziej znanych w Ameryce mówców w zakresie rozwoju osobistego, wykazuje, że słabe rezultaty w pracy są wynikiem apatii i niesumiennego wykonywania zadań. Pracownicy mają nis...

Zamknij się przestań narzekać i zacznij żyć
3 wydania
Zamknij się przestań narzekać i zacznij żyć
Larry Winget
10/10

Książka zawiera praktyczne wskazówki jak pokierować swoim życiem i osiągnąć pozytywne efekty. Autor chwilami może wydawać się zbyt szorstki w swoim przekazie, ale podejście Larry’ego Wingeta do tematu...

Jesteś bez grosza na własne życzenie
Jesteś bez grosza na własne życzenie
Larry Winget
8/10

Napisałem tę książkę dla przeciętnej osoby, która ma pracę, zarabia na życie, ale mimo to nie posuwa się do przodu. Napisałem ją dla osoby, która marzy o tym, żeby być bogatą, ale nie bardzo się jej u...

Zamknij się! Przestań narzekać i zacznij żyć!
Zamknij się! Przestań narzekać i zacznij żyć!
Larry Winget
9/10

Życie źle cię traktuje? Pora zacząć je zmieniać! Książka ta nie jest gotową receptą na osobiste szczęście i sukces zawodowy. Larry Winget, autor bestsellerów z listy New York Timesa, rozprawia się z c...

Etykieta biznesu. Przewodnik
2 wydania
Etykieta biznesu. Przewodnik
Yale Laura J., Gwen O. Cook, Roy A. Cook

Co wypada robić, a czego nie - w różnych sytuacjach biznesowych - to problem dotyczący nie tylko początkujących menedżerów. Znajomość zasad etykiety biznesowej jest jednym z warunków koniecznych, żeby...

Geniusz marketingu
Geniusz marketingu
Fisk Peter

Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wy...

Imprezy korporacyjne
Imprezy korporacyjne
Judy Allen

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, ...

Konsument w centrum uwagi
Konsument w centrum uwagi
Robert L. Shook, Britt C. Beemer

Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpow...

Najlpesza książka o rynku
Najlpesza książka o rynku
Eamonn Butler

Czy jesteś gotowy usłyszeć prawdę na temat rynków? To, co przeczytasz na stronach tej książki zmieni twój sposób patrzenia na świat... Rynki są wszędzie. Ale ile z nas rozumie, jak działają i dlaczego...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl