Alianse strategiczne przedsiębiorstw

Maria Romanowska
Alianse strategiczne przedsiębiorstw
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Przesłaniem książki jest uświadomienie polskim menedżerom, na czym polegają korzyści i niebezpieczeństwa aliansów, jak powinno się je zawierać i jak nimi rządzić, wykorzystując wieloletnie doświadczenie firm zachodnich.
Data wydania: 1997
ISBN: 978-83-208-1063-9, 9788320810639
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Autor

Pozostałe książki:

Słowniczek mitologii greckiej Alianse strategiczne przedsiębiorstw Analiza strategiczna przedsiębiorstwa Koktajle, czyli jak mieszać z fantazją Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie Skandynawia jest piękna! Smaki kuchni francuskiej Słownik sztuki kulinarnej
Wszystkie książki Maria Romanowska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Alianse strategiczne przedsiębiorstw nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Alianse strategiczne przedsiębiorstw. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl