Eating the Big Fish

Adam Morgan
Eating the Big Fish
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Eating the Big Fish : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition" is revised and expanded. The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies web links to view interviews online and offers supplementary download able information.
Data wydania: 2009-02-17
ISBN: 978-0-470-23827-1, 9780470238271
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons
Kategoria: Biznes
Stron: 368

Autor

Adam Morgan Adam Morgan ADAM MORGAN is a partner in eatbigfish (@Link), an international brand and marketing consultancy specializing in Challenger brand strategy, behavior, and culture. Previously an executive with TBWA\Chiat\Day, one of the world's largest advertising ag...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Eating the Big Fish nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Eating the Big Fish. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl