Kreowanie zachowań w organizacji

Józef Penc
Kreowanie zachowań w organizacji
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie kreuje gospodarka rynkowa. Rozwija ona znaną w teorii zarządzania tezę głoszącą, że kierowanie polega na pracy z ludźmi i dla ludzi za pośrednictwem kształtowania zdrowych stosunków między nimi, które znakomicie ułatwiają wykorzystanie i rozwijanie ich twórczych możliwości dla dobra ich samych i organizacji, w których pracują. Książka ta może przydać się zarówno sprawującym już funkcje kierownicze, jak i tym, którzy jeszcze nie wiedzą, z czym to się tak naprawdę wiąże. Autor ma nadzieję, że jej lektura przyczyni się do podniesienia sprawności kierowniczej i wzrostu szans w dalszej karierze menedżerów, którzy ? oprócz osobistego doświadczenia, wrodzonych zdolności i zdrowego rozsądku ? cenią sobie także osiągnięcia nauki, mając świadomość, że inteligentne organizacje muszą być kierowane przez inteligentnych menedżerów rozsądnie łączących zdobycze wiedzy i sztuki
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-85428-65-7, 9788385428657
Wydawnictwo: PLACET
Stron: 271

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Kreowanie zachowań w organizacji aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kreowanie zachowań w organizacji. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl