Marketing polityczny Studium porównawcze../1-d

Marek Mazur
Marketing polityczny Studium porównawcze../1-d
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej ? stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-01-14306-0, 9788301143060
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Mamy 2 inne wydania tej książki

Autor

Pozostałe książki:

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce Marketing polityczny Studium porównawcze Polski system partyjny Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Wszystkie książki Marek Mazur

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing polityczny Studium porównawcze../1-d? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing polityczny Studium porównawcze../1-d. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl