OpenGL. Ksi─Öga eksperta. Wydanie V

Benjamin Lipchak, Graham Sellers, Nicholas Haemel, Richard S. Wright
Ksi─ů┼╝ka OpenGL. Ksi─Öga eksperta. Wydanie V
Ksi─ů┼╝ka OpenGL. Ksi─Öga eksperta. Wydanie V
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Dowiedz si─Ö, jak tworzy─ç zapieraj─ůce dech w piersiach gry 3D i efektowne, tr├│jwymiarowe wizualizacje!

Jak sprawnie tworzy─ç podstawowe obiekty, o┼Ťwietla─ç je i cieniowa─ç?
Jak napisa─ç w┼éasne programy, korzystaj─ůc z biblioteki OpenGL i j─Özyka GLSL?
Jak programowa─ç grafik─Ö na urz─ůdzenia przeno┼Ťne, takie jak iPhone, iPod czy iPad?


Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dzi┼Ť wiod─ůcym API w dziedzinie programowania grafiki tr├│jwymiarowej, gier 3D, wizualizacji, symulacji, modelowania naukowego, a nawet edytowania obraz├│w i film├│w dwuwymiarowych. Sw├│j sukces zawdzi─Öcza nie tylko ┼éatwo┼Ťci u┼╝ycia, ale przede wszystkim kompatybilno┼Ťci z niemal wszystkimi platformami dost─Öpnymi na rynku. ┼Üwietnie sprawdza si─Ö zar├│wno w komputerach PC z systemem Windows, jak i komputerach Mac, a tak┼╝e na stacjach uniksowych, w centrach rozrywki opartych o lokalizacj─Ö, na najbardziej znanych konsolach do gier, w kieszonkowych grach elektronicznych, a nawet w oprzyrz─ůdowaniu lotniczym czy samochodowym. Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki by┼é tak┼╝e fakt, ┼╝e mo┼╝na j─ů rozszerza─ç, dzi─Öki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu, a dodatkowo mo┼╝na wzbogaca─ç jej implementacj─Ö o w┼éasne dodatki.
"OpenGL. Ksi─Öga eksperta. Wydanie 5" to nowe, zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podr─Öcznika dla wszystkich programist├│w, bez wzgl─Ödu na poziom ich zaawansowania. Ksi─ů┼╝ka ta stanowi wyczerpuj─ůcy kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D, gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzi─Öki niej nauczysz si─Ö pisa─ç programy wykorzystuj─ůce bibliotek─Ö OpenGL, konfigurowa─ç ┼Ťrodowisko pracy do przetwarzania grafiki tr├│jwymiarowej oraz tworzy─ç podstawowe obiekty, o┼Ťwietla─ç je i cieniowa─ç. Nast─Öpnie zg┼é─Öbisz tajniki j─Özyka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisa─ç w┼éasne programy, wprowadza─ç do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwi─Öksza─ç ich wydajno┼Ť─ç. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy u┼╝yciu biblioteki OpenGL, takie jak przekszta┼écenia, nak┼éadanie tekstur, cieniowanie, zaawansowane bufory czy zarz─ůdzanie geometri─ů. Przejdziesz tak┼╝e szczeg├│┼éowy kurs programowania grafiki w urz─ůdzeniach iPhone, iPod touch oraz iPad!

W tym wyczerpuj─ůcym podr─Öczniku znajdziesz:

praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki tr├│jwymiarowej czasu rzeczywistego
rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania, przekształcania i teksturowania geometrii
wiedz─Ö na temat pisania program├│w cieniuj─ůcych, popart─ů praktycznymi przyk┼éadami
opis technik programowania na r├│┼╝nych platformach - Windows (tak┼╝e Windows 7),
Mac OS X, GNU/Linux, Unix - oraz układach wbudowanych
informacje na temat programowania przy u┼╝yciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urz─ůdze┼ä iPhone, iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przyk┼éadowymi programami)
zaawansowane techniki buforowania, renderowanie w pe┼énej rozdzielczo┼Ťci przy u┼╝yciu bufor├│w i tekstur zmiennoprzecinkowych
mo┼╝liwo┼Ťci przetwarzania fragment├│w, czyli zarz─ůdzania ko┼äcow─ů cz─Ö┼Ťci─ů potoku przetwarzania grafiki
zaawansowane techniki cieniowania i zarz─ůdzania geometri─ů



Kompletny przewodnik po najpopularniejszej na ┼Ťwiecie bibliotece do programowania grafiki tr├│jwymiarowej OpenGL 3.3!
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-246-2976-3, 9788324629763
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz─Ö, ┼╝e znasz ksi─ů┼╝k─Ö OpenGL. Ksi─Öga eksperta. Wydanie V? Koniecznie daj zna─ç, co o niej my┼Ťlisz w recenzji!
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Co czyta─ç po ksi─ů┼╝ce “OpenGL. Ksi─Öga eksperta. Wydanie V”- Benjamin Lipchak

Ksi─ů┼╝ka OpenGL : ksi─Öga eksperta
OpenGL : ksi─Öga eksperta Richard S. Wright
{}8.5/10
Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D Stw├│rz...

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka OpenGL. Ksi─Öga eksperta. Wydanie V. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe