Slogany w reklamie i polityce

Marek Kochan
Slogany w reklamie i polityce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka Kochana jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a przy tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować się twórcy tekstów perswazyjnych - w komercji i w polityce. Problematyka sloganu jest tu pokazana od strony językowej, retorycznej, socjologicznej, psychologicznej, kulturowej i filozoficznej. Książka jest bardzo atrakcyjna poznawczo i interesująca w lekturze. Prof. Dr hab. Jerzy Bralczyk
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7436-127-9, 9788374361279
Wydawnictwo: TRIO
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Marek Kochan Marek Kochan
Urodzony w 1969 roku w Polsce
Prozaik, dramaturg, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Autor powieści Franquizea (1996) i Plac zabaw (W.A.B. 2007),zbioru opowiadań Ballada o dobrym dresiarzu (W.A.B. 2005),a także dramatów: Holyfood, Karaoke, Argo, prezentowanych w Polsce i za ...

Pozostałe książki:

Ballada o dobrym dresiarzu Fakir z Ipi Plac zabaw Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach Autor przychodzi wieczorem Echa, repliki, fantazmaty. Antologia nowego dramatu polskiego Franquizea Martynika i Biała Wyspa Mówi Warszawa Slogany w reklamie i polityce Trafieni. Siedem opowiadań o AIDS Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców
Wszystkie książki Marek Kochan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Slogany w reklamie i polityce? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Slogany w reklamie i polityce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat