Ojej, jest ich tyle, że ciężko od czegoś zacząć: Między Słowami, Zakochany bez pamięci, Ojciec Chrzestny, Broken Flowers, Garden State, Porozmawiaj z nią, Underground, Trio z Belvielle, Control, Źródło i wiele, wiele innych:)
Mariola, moje krople- lekka, przyjemna książka-groteska polskiej pisarki. Jeszcze nie skończyłam, więc wstrzymam się z ostateczną opinią na jej temat:)
Miłość w czasie zarazy, Gra w klasy, Sto lat samotności. Do głowy przyszli mi właśnie Krzyżacy, przeczytałam ich będąc dzieciakiem właśnie przez motyw miłosny!:)
1. Rodzina Soprano 2. Ally Mcbeal 3. Seks w wielkim mieście 4. Przyjaciele 5. Chorzy doktorzy 6. Gra o tron 7. Wielka teoria podrywu 8. Dawno, dawno temu Miało być według ważności, ale pod koniec mi się wszystko pomieszało:)
Ostatnio obejrzałam dwa razy Delikatność z Audrey Totou, jak prawie wszystkie filmy francuskie podobał mi się bardzo:) Chociaż po pierwszym razie, nie aż tak bardzo jak po drugim!:D