Agnieszka Hess
Zostań fanem autorki:

Agnieszka Hess

Autorka
dr hab. Agnieszka Hess, prof. Uniwersytetu Jagiellońskiego - Zakład Badań nad Mediatyzacją (kierownik)
Dyrektor Instytutu.

Książki

Media a integracja europejska
Media a integracja europejska
Seria: Dziennikarstwo, Media i Komunikacja społeczna

Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dos...

Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów
Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów
Agnieszka Szymańska, Agnieszka Hess
Seria: Dziennikarstwo, Media i Komunikacja społeczna

Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etnicznych i religijnyc...

Opcja czy osoba?
Opcja czy osoba?
Michał Bukowski, Jarosław Flis, Agnieszka Hess
Seria: Dziennikarstwo, Media i Komunikacja społeczna

Co jest kryterium decydującym o rezultacie wyborów samorządowych: opcja czy osoba? Dylemat zawarty w tytule książki pojawia się przy okazji wielu zjawisk towarzyszących wyborom lokalnym. Wybory to pr...

Państwo a Kościół
Agnieszka Hess

Książka dotyczy współczesnego wymiaru relacji pomiędzy Kościołem katolickim a państwem na gruncie europejskim. Autorka analizuje uregulowania konkordatowe i ich praktyczne funkcjonowanie na przykładzi...

Pomost medialny
Pomost medialny
Agnieszka Szymańska, Agnieszka Hess
Seria: Dziennikarstwo, Media i Komunikacja społeczna

Książka systematyzuje wyniki badań empirycznych oraz rozważań teoretycznych podejmowanych przez obie autorki, dotyczących roli mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji ...

Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce
Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce
Agnieszka Hess

Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze