Małgorzata Bogunia-Borowska

Autorka
Zostań fanem autorki:
Socjolog, medioznawca i kulturoznawca. Kierownik Zakładu Badań Kultury Współczesnej w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Laureatka nagrody Pro Arte Docendi w roku akademickim 2020/2021. Członkini Rady Programowej Kongresu Obywatelskiego. Redaktor naukowy książki Fundamenty dobrego społeczeństwa. Wartości wydanej w 2015 r. Kierownik grantu Dyskurs naukowy i ekspercki w czasach pandemii koronawirusa. Diagnozy i prognozy.

Książki

Barwy codzienności. Analiza socjologiczna
Barwy codzienności. Analiza socjologiczna
Małgorzata Bogunia-Borowska

Codzienność, jakkolwiek różnie definiowana, jest zawsze niedającym się „ominąć” ludzkim, życiowym doświadczeniem. Różnorodność tematów i perspektyw, w jakich tematy te są przedstawiane, czyni tom pod ...

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Małgorzata Bogunia-Borowska
Seria: Film i Media Audiowizualne

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w medi...

Fenomen telewizji
Fenomen telewizji
Małgorzata Bogunia-Borowska

Pani dr Małgorzata Bogunia-Borowska przyzwyczaiła swoich czytelników do tego, że prowadzi bardzo rzetelny i wiarygodny wywód naukowy, a jednocześnie ujmuje go w atrakcyjnej formie językowej. W przypad...

Kultura (nie)odpowiedzialności
Kultura (nie)odpowiedzialności

Omawiana w książce tematyka ma charakter uniwersalny i jest fundamentalna dla życia społecznego, kulturowego, politycznego, ekonomicznego, gospodarczego, religijnego każdych czasów. Jest ona poświęco...

Media dwudziestolecia
Media dwudziestolecia
Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Seria: 20 lat XX wieku

Pełna fascynujących postaci i ciekawostek. W niebanalnej oprawie graficznej. Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji. Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma...

Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Małgorzata Bogunia-Borowska

Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest rekla...

Socjologia codzienności
Socjologia codzienności
Piotr Sztompka, Małgorzata Bogunia-Borowska

Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog...

Współczesny świat dziecka
Współczesny świat dziecka

Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medial...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl