Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej

Małgorzata Bogunia-Borowska
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej ? ontologicznej i epistemologicznej.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-233-1754-8, 9788323317548
Wydawnictwo: WUJ - Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego

Autor

Małgorzata Bogunia-Borowska Socjolog, medioznawca i kulturoznawca. Kierownik Zakładu Badań Kultury Współczesnej w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Laureatka nagrody Pro Arte Docendi w roku akademickim 2020/2021. Członkini Rady Programowej Kongresu Obywatelsk...

Pozostałe książki:

Socjologia codzienności Barwy codzienności. Analiza socjologiczna Dziecko w świecie mediów i konsumpcji Fenomen telewizji Kultura (nie)odpowiedzialności Media dwudziestolecia Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej Współczesny świat dziecka
Wszystkie książki Małgorzata Bogunia-Borowska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat