Henryk Mruk

Autor 24 czytelników
Zostań fanem autora:
3.9 /10
7 ocen z 1 książki,
przez 7 kanapowiczów

Książki

Witch Czarodziejska szkoła
Witch Czarodziejska szkoła
Henryk Mruk
3.9/10

Analiza rynku
Henryk Mruk

Autorzy omawiają: istotę, elementy i uwarunkowania rynku, źródła informacji, mierniki statystyczne, analizę zjawisk rynkowych w czasie, sposoby badania sezonowości, modele przyczynowo-skutkowe i ich w...

Komunikowanie się w biznesie
Komunikowanie się w biznesie
Jakub Olczyk, Henryk Mruk

Książka przedstawia metody wypracowania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia klientami oraz pracownikami.

2 wydania
Marketing : uwarunkowania i instrumenty
Henryk Mruk

Henryk Mruk, absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, profesor zwyczajny w Katedrze Strategii Marketingowych, autor około 500 publikacji naukowych z zakresu marketingu, zachowań nabywców, marketing...

Marketing Zagadnienia współczesne
Marketing Zagadnienia współczesne
Henryk Mruk

W otoczeniu przedsiębiorstw zachodzą coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badań naukowych. Dynamicznym zmianom podlegają również obszary zarządzania oraz marketingu. W natł...

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Henryk Mruk

Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych,...

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
3 wydania
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje n...

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Henryk Mruk

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności pols...

Marketingowe zarządzanie apteką
Marketingowe zarządzanie apteką
Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk

Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apt...

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej
Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej
Henryk Mruk

Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkowej placówek medyc...

Reklama a postawy prozdrowotne
Reklama a postawy prozdrowotne
Dr hab. Marzena Barańska, Henryk Mruk

Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy...

Reklama i PR na rozdrożu?
Reklama i PR na rozdrożu?
Henryk Mruk

Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże się to zarówno z dostrzeganiem w konsumencie...

Strategia produktu - seria: Marketing bez tajemnic
2 wydania
Strategia produktu - seria: Marketing bez tajemnic
Henryk Mruk

Książka :*przekonuje, że firma powinna oferować klientom przede wszystkim korzyści a nie produkty*ukazuje różnice w strategii działania na rynku produktów konsumpcyjnych*omawia wpływ marki i opakowani...

Strategie marketingowe
Strategie marketingowe
Henryk Mruk

Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej str...

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Maria Sławińska, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie ...

Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami
Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami
Tadeusz Listwan, Henryk Mruk

Dostrzegając złożoność problematyki funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, władze i pracownicy naukowi Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Filii we Wrocławiu zaprojektow...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl