Wacław Šmid

Autor, 80 lat
Zostań fanem autora:
Urodzony 30 września 1944 roku
wychowywał się w Czechach i studiował w Warszawie. Uczeń wybitnego metodologa nauki Władysława Krajewskiego. Ukończył studia fizyki i filozofii w Uniwersytecie Warszawskim i uzyskał tytuł doktora nauk humanistycznych. Zajmuje się językoznawstwem, komunikacją społeczną i szeroko pojętą kognitywistyką

Książki

Encyklopedia promocji i reklamy
Encyklopedia promocji i reklamy
Wacław Šmid

Encyklopedia promocji i reklamy autorstwa dr Wacława Smida to unikalna pozycja na polskim rynku księgarskim. Zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana prz...

Język reklamy w komunikacji medialnej
Język reklamy w komunikacji medialnej
Wacław Šmid

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę odd...

Leksykon komunikacji medialnej
Leksykon komunikacji medialnej
Wacław Šmid

ZAPROSZENIE DO LEKTURY Prezentowana Państwu praca jest pierwszą tego typu pozycją na polskim rynku księgarskim; z tego względu należy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych a może nawet podstawowych pyta...

Leksykon menedżera.
Leksykon menedżera.
Wacław Šmid

organizacja, zarządzanie, bankowość, rachunkowość, ksiegowość, marketing, handel zagraniczny, reklama, obrót giełdowy, public relations, prawo podatkowe

Leksykon przedsiębiorcy - Wacław Śmid
2 wydania
Leksykon przedsiębiorcy - Wacław Śmid
Wacław Šmid

Robimy biznes! Łatwo powiedzieć, trudniej zrealizować z sukcesem. Każda działalność ma swoją specyfikę. Wymaga wiedzy i wprowadza język specjalistyczny. Wiedza jest zapisywana poprzez ustalone pojęcia...

Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi
Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi
Wacław Šmid

Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapitale ludzkim, stawiając go na pi...

Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing
Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing
Wacław Šmid

Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania...

Metamarketing
Metamarketing
Wacław Šmid

"W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odn...

Ontologia sukcesu
Ontologia sukcesu
Wacław Šmid

Ucieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy is...

Reklama Teoria projektu
Reklama Teoria projektu

Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować rekl...

Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii
Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii
Wacław Šmid

Jak pokazują analizy metodologiczne, inspiracją największych odkryć ludzkości były myśli o Bogu, a także o rezultacie jego kreacji: ładzie, doskonałości budowy i matematycznej precyzji ruchu ciał w Ko...

Umysł projektujący. powstawanie nowej metodologii
Umysł projektujący. powstawanie nowej metodologii
Wacław Šmid

Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie, skąd się biorą nasze ludzkie pomysły i inspiracje na rozwiązanie problemów: od najmniejszych aż do tych wielkich, znaczących dla rozwoju nauki i naszej wiedzy...

Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii
Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii
Wacław Šmid

Człowiek wierzy, że Wszechświatem rządzą niezmienne prawa, które może odkrywać, a sam Bóg tak ludzki świat urządził, że prawa te zawsze cechuje własność, zwana Czystą Formą, czyli oprócz tego, że rząd...

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Wacław Šmid

Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś ...

Zasady kultu wyobraźni
Zasady kultu wyobraźni
Wacław Šmid

Dlaczego chodzi nam akurat o ?kult wyobraźni?? Czyżby dlatego, że ?rozum śpi?? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia dzia...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze