Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing

Wacław Šmid
Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług oraz nowych potrzeb przez np. zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszelkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-85428-75-6, 9788385428756
Wydawnictwo: PLACET
Stron: 240

Autor

Wacław Šmid
Urodzony 30 września 1944 roku
wychowywał się w Czechach i studiował w Warszawie. Uczeń wybitnego metodologa nauki Władysława Krajewskiego. Ukończył studia fizyki i filozofii w Uniwersytecie Warszawskim i uzyskał tytuł doktora nauk humanistycznych. Zajmuje się językoznawstwem, ko...

Pozostałe książki:

Encyklopedia promocji i reklamy Język reklamy w komunikacji medialnej Leksykon komunikacji medialnej Leksykon menedżera. Leksykon przedsiębiorcy - Wacław Śmid Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing Metamarketing Ontologia sukcesu Reklama Teoria projektu Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii Umysł projektujący. powstawanie nowej metodologii Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej Zasady kultu wyobraźni
Wszystkie książki Wacław Šmid

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat