Metamarketing

Wacław Šmid
Metamarketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem problemów rozpatrywanych jedynie w tej płaszczyźnie. Celem przedsięwzięcia ma być nowe spojrzenie na marketing w teorii i praktyce i wynikające z tego wymierne efekty w bieżącej działalności. Punktem wyjściowym do rozważań są kwestie, opozycji między technologią a psychiką, opór społeczny wobec zmian, próba syntezy wartości wyższych i pragmatyzmu, możliwość kreowania wielkich indywidualności w procesie ich kształcenia i treningu." Od Wydawcy
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-7230-046-1, 9788372300461
Wydawnictwo: Profesjonalna Szkoła Biznesu

Autor

Wacław Šmid
Urodzony 30 września 1944 roku
wychowywał się w Czechach i studiował w Warszawie. Uczeń wybitnego metodologa nauki Władysława Krajewskiego. Ukończył studia fizyki i filozofii w Uniwersytecie Warszawskim i uzyskał tytuł doktora nauk humanistycznych. Zajmuje się językoznawstwem, ko...

Pozostałe książki:

Encyklopedia promocji i reklamy Język reklamy w komunikacji medialnej Leksykon komunikacji medialnej Leksykon menedżera. Leksykon przedsiębiorcy - Wacław Śmid Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing Metamarketing Ontologia sukcesu Reklama Teoria projektu Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii Umysł projektujący. powstawanie nowej metodologii Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej Zasady kultu wyobraźni
Wszystkie książki Wacław Šmid

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Metamarketing? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Metamarketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat