Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Wacław Šmid
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumie- niu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzieki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr.
W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwage konsu- menta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania sie apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologie konstruowania reklamy-Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą baze danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.
Publikacja jest propozycją nowego podejścia do ?starego ? problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istote życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeśli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli -tak naprawde -organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.
ISBN: 978-83-7556-093-0, 9788375560930
Wydawnictwo: CeDeWu

Autor

Wacław Šmid
Urodzony 30 września 1944 roku
wychowywał się w Czechach i studiował w Warszawie. Uczeń wybitnego metodologa nauki Władysława Krajewskiego. Ukończył studia fizyki i filozofii w Uniwersytecie Warszawskim i uzyskał tytuł doktora nauk humanistycznych. Zajmuje się językoznawstwem, ko...

Pozostałe książki:

Encyklopedia promocji i reklamy Język reklamy w komunikacji medialnej Leksykon komunikacji medialnej Leksykon menedżera. Leksykon przedsiębiorcy - Wacław Śmid Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing Metamarketing Ontologia sukcesu Reklama Teoria projektu Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii Umysł projektujący. powstawanie nowej metodologii Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej Zasady kultu wyobraźni
Wszystkie książki Wacław Šmid

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat