Leksykon komunikacji medialnej

Wacław Šmid
Leksykon komunikacji medialnej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

ZAPROSZENIE DO LEKTURY Prezentowana Państwu praca jest pierwszą tego typu pozycją na polskim rynku księgarskim; z tego względu należy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych a może nawet podstawowych pytań. Mianowicie: Co zawiera Leksykon? Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł. Dla kogo Leksykon? Jest to niewątpliwie pomoc w pracy reporterów, dziennikarzy, radiowych spikerów i telewizyjnych prezenterów. Ogromna pomoc merytoryczna dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i medialnej, psychologii, socjologii, kulturoznawstwa i politologii. Dla uczniów szkół pomaturalnych typu organizacja reklamy, medioznawstwo, i kierunków mających do czynienia z szeroko pojętą komunikacją medialną. Co zawiera Leksykon? Jest niewątpliwie kompendium wiedzy, pozwalającej się zorientować o roli i miejscu mediów w życiu gospodarczym, politycznym i społecznym. Zawiera wiedzę o komunikacji społecznej między wielkimi wytworami naszej cywilizacji oraz kultury, takimi jak: religia, polityka, biznes, nauka, sztuka a także sama kultura. Jak korzystać z Leksykonu? Tak samo jak ze słownika czy encyklopedii. Podane alfabetycznie hasła w rzeczywistości tworzą całość, opisującą sytuację mediów papierowych jak i elektronicznych w naszym życiu. Dodatkowo wszystkie pojęcia mają tłumaczenie na język angielski, co powinno sprawić większą przyjemność z lektury dla nie tylko znających ten język. Samo zaprezentowanie Państwu tej pozycji książkowej jest już dla mnie przyjemnością. Tym bardziej, że zawiera ona na końcu obszerny spis najbardziej aktualnych (w większości przypadków wydanych po 2000 roku) książek także w języku polskim. To niewątpliwy atut i mam nadzieję - do wykorzystania.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-61448-01-3, 9788361448013
Wydawnictwo: DR Lex

Autor

Wacław Šmid
Urodzony 30 września 1944 roku
wychowywał się w Czechach i studiował w Warszawie. Uczeń wybitnego metodologa nauki Władysława Krajewskiego. Ukończył studia fizyki i filozofii w Uniwersytecie Warszawskim i uzyskał tytuł doktora nauk humanistycznych. Zajmuje się językoznawstwem, ko...

Pozostałe książki:

Encyklopedia promocji i reklamy Język reklamy w komunikacji medialnej Leksykon komunikacji medialnej Leksykon menedżera. Leksykon przedsiębiorcy - Wacław Śmid Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing Metamarketing Ontologia sukcesu Reklama Teoria projektu Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii Umysł projektujący. powstawanie nowej metodologii Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej Zasady kultu wyobraźni
Wszystkie książki Wacław Šmid

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Leksykon komunikacji medialnej? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Leksykon komunikacji medialnej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat