Leksykon menedżera.

Wacław Šmid
Leksykon menedżera.
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

organizacja, zarządzanie, bankowość, rachunkowość, ksiegowość, marketing, handel zagraniczny, reklama, obrót giełdowy, public relations, prawo podatkowe

Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-7230-020-1, 9788372300201
Wydawnictwo: Profesjonalna Szkoła Biznesu

Autor

Wacław Šmid
Urodzony 30 września 1944 roku
wychowywał się w Czechach i studiował w Warszawie. Uczeń wybitnego metodologa nauki Władysława Krajewskiego. Ukończył studia fizyki i filozofii w Uniwersytecie Warszawskim i uzyskał tytuł doktora nauk humanistycznych. Zajmuje się językoznawstwem, ko...

Pozostałe książki:

Encyklopedia promocji i reklamy Język reklamy w komunikacji medialnej Leksykon komunikacji medialnej Leksykon menedżera. Leksykon przedsiębiorcy - Wacław Śmid Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing Metamarketing Ontologia sukcesu Reklama Teoria projektu Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii Umysł projektujący. powstawanie nowej metodologii Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej Zasady kultu wyobraźni
Wszystkie książki Wacław Šmid

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Leksykon menedżera. aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Leksykon menedżera.. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat