Język na sprzedaż

Jerzy Bralczyk
3 /10
Ocena 3 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Książka Język na sprzedaż
Książka Język na sprzedaż
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
3 /10
Ocena 3 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy ? mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-7489-188-2, 9788374891882
Wydawnictwo: GWP
Stron: 146
Mamy 2 inne wydania tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Język na sprzedaż aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
✍️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie
@makarenaaa
@makarenaaa 2010-02-01
Przeczytane (2007-07-28)

Co czytać po książce “Język na sprzedaż”- Jerzy Bralczyk

Książka Slogany w reklamie i polityce
Slogany w reklamie i polityce Marek Kochan
Książka Kochana jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu ...
Książka Zasady kultu wyobraźni
Zasady kultu wyobraźni Wacław Śmid
Dlaczego chodzi nam akurat o ?kult wyobraźni?? Czyżby dlateg...
Książka Słownik sloganów reklamowych
Słownik sloganów reklamowych Marcin Hołota, Marta Spychalska
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się ...
Książka Sprzedaż miodu Łatwa, prosta i efektywna
Sprzedaż miodu Łatwa, prost... Maciej Winiarski
W jaki sposób namówić ludzi, żeby spożywali więcej miodu? Co...
Książka Promowanie firmy wskazówki i przestrogi
Promowanie firmy wskazówki ... Cooper Birk, Grutzner Fritz, Cooper Scott
Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana ...

Kategorie

Książki, recenzje, ogłoszenia, społeczność!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje każdy wielbiciel książek. Załóż konto i korzystaj w pełni ze wszystkich możliwości serwisu.
Zarejestruj się