Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno艣ci produkt贸w i przetrwania w biznesie

Al Ries
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno艣ci produkt贸w i przetrwania w biznesie
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Dlaczego niekt贸re marki rozpoznaj膮 wszyscy, a inne znikaj膮 z rynku po kilku miesi膮cach? Zauwa偶 podobie艅stwa pomi臋dzy ewolucj膮 organizm贸w i ewolucj膮 marek Znajd藕 szans臋 na wykreowanie nowej marki Wprowad藕 nowy produkt na rynek Na 艣wiatowych rynkach pojawi艂y si臋 ju偶 miliony przer贸偶nych produkt贸w oraz marek, kt贸rymi zosta艂y one opatrzone. O niekt贸rych z tych marek ju偶 dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane s膮 niemal na ca艂ym 艣wiecie. Dlaczego? Co powoduje, 偶e jedne produkty znane s膮 wsz臋dzie, a inne znikaj膮 z rynku bez 艣ladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomo艣膰 sztuki budowania marki, zwanej cz臋sto brandingiem. Umiej臋tne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawid艂owa realizacja gwarantuje sukces producenta. W ksi膮偶ce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produkt贸w i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiaj膮 swoj膮 teori臋 ewolucji marek por贸wnuj膮c j膮 z teori膮 ewolucji organizm贸w 偶ywych. Opieraj膮c si臋 na teorii Darwina m贸wi膮cej, 偶e nowe gatunki powstaj膮 na drodze dywergencji w obr臋bie gatunk贸w istniej膮cych, autorzy tworz膮 zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazuj膮 histori臋 znanych marek wyja艣niaj膮c jednocze艣nie przyczyny ich sukcesu. Opisuj膮 sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodz膮cych w gospodarce. Strategia dzielenia i podbijania rynku R贸偶nica pomi臋dzy stopniow膮 przemian膮 a dywergencj膮 Produkty uniwersalne Marki z bran偶y nowoczesnych technologii i innych bran偶 Zasady przetrwania na rynku Tworzenie kategorii dla produkt贸w Wprowadzenie marki na rynek Poznaj now膮, uderzaj膮co skuteczn膮 strategi臋 tworzenia innowacyjnych produkt贸w i kreowania silnej marki.
ISBN: 978-83-7361-828-2, 9788373618282
Wydawnictwo: Onepress

Autor

Al Ries Al Ries
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Ameryka艅ski teoretyk i praktyk marketingu, autor i wsp贸艂autor 11 ksi膮偶ek na temat marketingu i budowania 艣wiadomo艣ci marki. Po uko艅czeniu w 1950 studi贸w w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracowa艂 w dziale reklamy Genera...

Pozosta艂e ksi膮偶ki:

22 niezmienne prawa zarz膮dzania mark膮 22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic Marketing do g贸ry nogami 22 Immutable Laws of Branding Positioning
Wszystkie ksi膮偶ki Al Ries

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno艣ci produkt贸w i przetrwania w biznesie a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno艣ci produkt贸w i przetrwania w biznesie. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie