Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Al Ries, Jack Trout
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Spotkaj się z Alem i Laurą Ries 30. września na seminarium pt. Budowanie Marki Sukcesu
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu. Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam. Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy: poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych; wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną; stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej; planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.
ISBN: 978-83-246-0512-5, 9788324605125
Wydawnictwo: Onepress

Autor

Al Ries Al Ries
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Amerykański teoretyk i praktyk marketingu, autor i współautor 11 książek na temat marketingu i budowania świadomości marki. Po ukończeniu w 1950 studiów w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracował w dziale reklamy Genera...

Pozostałe książki:

22 niezmienne prawa zarządzania marką 22 Immutable Laws of Branding 22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic Marketing do góry nogami Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie Positioning Upadek reklamy i wzlot public relations Wojna marketingu z zarządzaniem Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Wszystkie książki Al Ries

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl