22 niezmienne prawa zarządzania marką

Al Ries
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
22 niezmienne prawa zarządzania marką
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-7255-456-7, 9788372554567
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Autor

Al Ries Al Ries
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Amerykański teoretyk i praktyk marketingu, autor i współautor 11 książek na temat marketingu i budowania świadomości marki. Po ukończeniu w 1950 studiów w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracował w dziale reklamy Genera...

Pozostałe książki:

22 niezmienne prawa zarządzania marką 22 Immutable Laws of Branding 22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic Marketing do góry nogami Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie Positioning Upadek reklamy i wzlot public relations Wojna marketingu z zarządzaniem Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Wszystkie książki Al Ries

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka 22 niezmienne prawa zarządzania marką aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@kamyk1001
2011-03-31
8 /10
Do zajęć

Cytaty z książki

O nie! Książka 22 niezmienne prawa zarządzania marką. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl