Al Ries
Zostań fanem autora:

Al Ries

Autor, 97 lat
8 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Amerykański teoretyk i praktyk marketingu, autor i współautor 11 książek na temat marketingu i budowania świadomości marki. Po ukończeniu w 1950 studiów w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracował w dziale reklamy General Electric.

Książki

22 niezmienne prawa zarządzania marką
22 Immutable Laws of Branding
22 Immutable Laws of Branding
Al Ries

Branding. Dubbed by many the "marketing buzzword" of the late '90s, everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to cut through the clutter in today's in...

22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic
22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic
Al Ries

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcję, lepiej być pierwszy...

Marketing do góry nogami
Marketing do góry nogami
Al Ries

Al Ries i Jack Trout to prawdopodobnie najsłynniejsi amerykańscy specjaliści w dziedzinie strategii marketingowych. Ich rewolucyjna teoria wywraca do góry nogami wszystkie konwencjonalne mądrości. Zam...

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Al Ries

Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach? Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki Wprow...

Positioning
Positioning
Al Ries

Positioning

Upadek reklamy i wzlot public relations
Upadek reklamy i wzlot public relations
Al Ries

W swojej najnowszej książce Al Ries i Laura Ries -- znani specjaliści z dziedziny marketingu -- nakłaniają do odejścia od reklamy jako głównego narzędzia marketingu na rzecz public relations. Bardzo d...

Wojna marketingu z zarządzaniem
Wojna marketingu z zarządzaniem
Al Ries, Laura Ries

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu ? prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż...

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Al Ries, Jack Trout

Spotkaj się z Alem i Laurą Ries 30. września na seminarium pt. Budowanie Marki Sukcesu Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat tem...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl