Questionnaire Design

Ian Brace
Questionnaire Design
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Questionnaires are a vital tool for the market researcher: they draw accurate information from respondents, give structure to interviews, facilitate data processing and provide a standard form on which facts, comments and attitudes can be recorded. Questionnaire Design explains the role of questionnaires in market research, and looks at different types of questions and questionnaires and when and how they should be used. The book also explains how to plan, structure and write the right questionnaire for the research you are running.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-0-7494-4181-4, 9780749441814
Język: angielski
Wydawnictwo: Kogan Page

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Questionnaire Design nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Questionnaire Design. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl