Robert B. Cialdini
Zostań fanem autora:

Robert B. Cialdini

Autor, 79 lat 91 czytelników
9.0 /10
65 ocen z 8 książek,
przez 59 kanapowiczów
Urodzony 27 kwietnia 1945 roku w USA
Dr Robert B. Cialdini jest najczęściej na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu oraz autorem przełomowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy. Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną. Piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony.

Fot. autorstwa Viktorbuehler - Praca własna, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=126147758

Książki

Wywieranie wpływu na ludzi
7 wydań
Wywieranie wpływu na ludzi
Robert B. Cialdini
8.4/10

Nowa, zaktualizowana i rozszerzona wersja światowego bestsellera! Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego pro...

Mała WIELKA zmiana
Mała WIELKA zmiana
Robert B. Cialdini, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
9/10

Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś – szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próba...

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
2 wydania
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
Robert B. Cialdini
8.3/10
Seria: Onepress

Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś prób...

Psychologia społeczna
Psychologia społeczna
Neuberg Steven L., Kenrick Douglas T., Douglas Kenrick, Robert B. Cialdini
9/10

Detektywistyczny przewodnik po skomplikowanych ludzkich zachowaniach. Rozwiązuje zagadki zagmatwanych ludzkich ścieżek życiowych. Odpowiada między innymi na następujące pytania: ? dlaczego młoda dziew...

Pre-swazja
3 wydania
Pre-swazja
Robert B. Cialdini
10/10

Po wielkim sukcesie "Wywieranie wpływu na ludzi" Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy ch...

Tak! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
3 wydania
Tak! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
Robert B. Cialdini, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
10/10
Seria: Psychologia Biznesu - MT Biznes

Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć...

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (komiks)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (komiks)
Robert B. Cialdini
10/10

Robert B. Cialdini jest Benjaminem Franklinem świata nauki o technikach wywierania wpływu – uważnym obserwatorem ludzkiej natury, mistrzem pióra, twórcą zgrabnych, chwytliwych sformułowań, bystrym eks...

Świat na TAK! Zdobywaj przyjaciół, zyskuj pewność siebie i skutecznie przekonuj innych
Świat na TAK! Zdobywaj przyjaciół, zyskuj pewność siebie i skutecznie przekonuj innych
Robert B. Cialdini, Steve Martin, Noah J. Goldstein
7/10

W życiu codziennym każdy z nas chciałby częściej słyszeć słowo „tak”. „Tak” łączy nas z innymi. Otwiera zamknięte drzwi. Choć „tak” jest prostym słowem, nie znaczy to wcale, że łatwo jest zapewnić sob...

Bliżej siebie. Rozmowy z Mistrzami
Bliżej siebie. Rozmowy z Mistrzami
Robert B. Cialdini, Martin E. P. Seligman, Philip G. Zimbardo, David Buss

Ta książka zawiera rozmowy z najwybitniejszymi postaciami polskiej i światowej psychologii. Każdy autor w tej książce to nazwisko liczące się w światowej psychologii. Rozmówcy – profesorowie psycholo...

O skutecznej komunikacji. 10 IDEI HBR
O skutecznej komunikacji. 10 IDEI HBR
Nick Morgan, Robert B. Cialdini, Deborah Tannen, Stephen Denning ...
Seria: Kolekcja 10 IDEI, seria 2

Dla każdego menedżera, którego kariera zależy od rozwoju kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych. Komunikacja to „układ nerwowy” każdej organizacji. Nie pozwól na jej paraliż! 10 tekstów świa...

Cytaty

Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele.
Nawet coś tak niewielkiego, jak cena jednego drinka może wytworzyć uczucie nieprzyjemnego długu. Jasno to wyraziła pewna moja studentka w pracy seminaryjnej: „Po niezbyt przyjemnych doświadczeniach z przeszłości, nie pozwalam już żadnemu facetowi nawet na postawienie mi jednego drinka, tak, aby żadne z nas nie musiało myśleć, że oto zostałam zobligowana do obdarzenia go jakimiś seksualnymi faworami”. I miała rację, ponieważ obserwując kobietę, która pozwala mężczyźnie zapłacić za jej drinka, zarówno kobiety, jak i mężczyźni zaczynają sądzić, że wzrosła jej – by tak rzec – seksualna dostępność dla owego mężczyzny.
Nie ma takiego poświęcenia, na jakie człowiek się nie zdobędzie, by tylko uniknąć wyczerpującego wysiłku myślenia

Komentarze