CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi:

Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?


Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-7197-864-7, 9788371978647
Wydawnictwo: One Press, Helion

Autor

Agnieszka Dejnaka Agnieszka Dejnaka Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z...

Pozostałe książki:

Biblia e-biznesu Budowanie lojalności klientów CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa Innowacje w biznesie Strategia reklamy marki, produktów i usług Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie
Wszystkie książki Agnieszka Dejnaka

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl