Książka zawiera wszechstronne omówienie procesów decyzyjnych w organizacji włącznie z problematyką wprowadzania w życie decyzji wywołujących zmiany w jej potencjale, strukturze i kulturze. Decydowanie...
Publikacja w syntetyczny i przystępny sposób omawia: * warunki podejmowania skutecznych decyzji przez menedżerów, * wymagania stawiane współczesnemu zarządzaniu oraz role i zadania menedżera w kreowa...
W książce Autor wskazuje na potrzebę zmiany paradygmatu zarządzania. Jego celem nie może być wyłącznie maksymalizacja korzyści akcjonariuszy i kadry zarządzającej, lecz kreowanie postępu społecznego i...
Zasadnicze znaczenie dla kreowania powodzenia organizacji ma z pewnością umiejętność zarządzania zmianami, które stają się dzisiaj jedynym stałym elementem sztuki prowadzenia biznesu. Aby organizacja ...
Z recenzji dr hab. Elżbiety Jędrych, prof. PŁ: We wszystkich dziedzinach biznesu sukces organizacji zależy od wiedzy i pomysłowości pracowników, ich motywacji i zaangażowania w efektywne działanie. Me...
Globalizacja, informatyzacja, totalna konkurencja, dostępność kapitału- to główne parametry wyścigu w dzisiejszej gospodarce. Dzięki burzliwemu rozwojowi informatyki i komunikacji świat stał się globa...
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu sta...
W pierwszym tomie poradnika znaleźć można odpowiedzi na szereg pytań związanych z pracą menedżera, w tym: * jak radzić sobie w trudnych sytuacjach i prowadzić grę o przyszłość firmy, * co oznaczają f...
Tom II poradnika zawiera szereg wskazówek dotyczących nauki kreatywności, wdrażania rozwiązań, pokonywania konfliktów i samodoskonalenia. Dostarcza m.in. informacji: * w jaki sposób pobudzać kreatywn...
Książka jest pozycją traktującą o istocie, metodach i stylach kierowania ludźmi w nowej organizacji - organizacji opartej na wiedzy. W takiej organizacji najważniejsza jest umiejętność menedżera taki...
Pozycja traktująca o skutecznych liderach w skutecznym działaniu, o tym, jacy powinni być menedżerowie, jakie wypełniają funkcje i w jaki sposób, jak postępują, a jak powinni postępować jako ludzie cz...
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu ...
Autor przedstawia koncepcje zarządzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania :- co sprawia, że współczesne przedsiębiorstwo musi odznaczać się ekspansywnością, innowacyjnością i długo...
W drugiej części pracy znajdziecie Państwo przystępnie opisane zasady, sposoby budowy i wdrażania konkretnych strategii w poszczegóne dziedziny działalności strategicznej firmy. Taki proces pozwala zw...
Dzisiejsze warunki ekonomiczne wymagają zarządzania partnerskiego, czyli takiego, dzięki któremu pracownicy przejmują odpowiedzialność nie tylko za swoje działania, ale i za rozwój firmy. Autor radzi,...
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu u...
Dobre zarządzanie powinno być sztuką wyboru, stosowania i robienia tego, co dobre, mądre i słuszne, co prowadzi do optymalnego powiązania organizacji ze środowiskiem swego działania. Nie wszyscy mened...
Zarządzanie w warunkach globalizacji jest pozycją traktującą o sensie, przesłankach i logice globalizacji w dziedzinie gospodarowania oraz zagrożeniach, jakie ona ze sobą niesie. Globalizacja wymusza ...