3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu

Joanna Pasek
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Fragment: [...] 13. Okno Trackbar dzieli się na dwie części. Po lewej znajduje się hierarchiczna lista ścieżek animacji, czyli wszelkich możliwych do animowania parametrów (nie są to tylko parametry obiektów, lecz także materiałów, efektów specjalnych itp.). Po prawej wyświetlana jest w postaci graficznej animacja, zawarta w zaznaczonej ścieżce lub ścieżkach. Inaczej mówiąc, gdy po lewej stronie zaznaczysz parametr, to po prawej zobaczysz zmiany jego wartości w formie wykresu. W tej chwili zaznaczone są ścieżki obrotu walca: X Rotation, Y Rotation i Z Rotation, przy czym wykresy dotyczące dwóch z nich (X Rotation, Z Rotation) są płaskie. Tylko wartość obrotu względem osi Y zmienia się w czasie, co obrazuje falista krzywa (rysunek 5.70 u góry). Zaznacz kliknięciem punkt na końcu tej krzywej, wskazany strzałką w górnej części rysunku 5.70. Zaznaczony punkt zostanie podświetlony na biało. [...] Trójwymiarowy model świata * Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D * Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze * Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów Jak stworzyć animację 3D? Z zachwytem oglądasz oscarową \"Katedrę\"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia! Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu. Dowiesz się, jak: * tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe; * wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów; * posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS; * wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne); * kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom; * używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight; * przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki; * stosować klucze oraz kontrolery animacji; * modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu; * przekształcać animację 3D w kreskówkę.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-246-2589-5, 9788324625895
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION
Stron: 560

Autor

Joanna Pasek Joanna Pasek Z wykształcenia jest architektem, ale zamiast budować domy, zajęła się grafiką komputerową i tłumaczeniem książek z tej dziedziny. Odkąd przeniosła się na wieś, zaczęła stopniowo wracać do papieru, ołówków i farb i w tej chwili komputer jest już dla...

Pozostałe książki:

3D Studio MAX 3D Studio MAX 2 w praktyce 3D Studio MAX 3. Doskonałość i precyzja. Suplement 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne 3D Studio w praktyce 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw 3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 CorelDRAW 9 PL : ćwiczenia praktyczne Flash CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi Niezwykłe wakacje Klary Photoshop 4 w praktyce Photoshop 5 PL w praktyce Rysujemy na PC-cie czyli CorelDRAW w przykładach Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011 Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu
Wszystkie książki Joanna Pasek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat