3ds max 9. Animacja 3D od podstaw

Joanna Pasek
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D!

Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D
Kreowanie postaci i projektowanie przestrzeni
Wykorzystanie oświetlenia i innych efektów w filmie animowanym

Myślisz o tworzeniu własnych animacji komputerowych? Postanowiłeś wykorzystać niesamowite możliwości 3ds max 9? Zapewne wiesz, że program ten pozwala nie tylko tworzyć trójwymiarowe obiekty graficzne i przetwarzać je w najbardziej wyrafinowany sposób, ale także opracować kompletny film animowany. Udostępnia on niezwykle szeroki zakres opcji i efektów, włącznie z możliwością szczegółowego modelowania i wprawiania w ruch postaci oraz symulowania wszelkich detali dotyczących ich otoczenia. Oprócz tego 3ds max 9 pozwala na bezpośrednie importowanie materiałów z programów takich, jak CorelDraw, Illustrator czy Photoshop, a także na wykorzystanie własnych zdjęć cyfrowych. Warto podkreślić, że jego funkcjonalny interfejs jest przyjazny dla początkujących użytkowników.

Książka "3ds max 9. Animacja 3D od podstaw" jest zbiorem ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Jej struktura opracowana została w taki sposób, by zadania zawarte w kolejnych rozdziałach prowadziły do powstania gotowego, profesjonalnego filmu animowanego. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawiania ich w określonym otoczeniu, metody dopracowywania szczegółów wnętrz, sposoby animacji i kwestie ostatecznego renderingu filmu. W książce znajdziesz ponadto szczegółowe omówienie interfejsu programu i opis działania najważniejszych poleceń.

Domyślne ustawienia i podstawy obsługi 3ds max 9
Tworzenie i modyfikowanie prostych obiektów
Modelowanie ze splajnów i modelowanie siatkowe
Formowanie postaci i sytuowanie ich w przestrzeni
Schematy wnętrz i szczegółowe kwestie ich wyposażenia
Różne rodzaje animacji postaci
Typy oświetlenia, efekty specjalne i napisy końcowe
Rendering filmu animowanego
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-246-1102-7, 9788324611027
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION
Kategoria: Informatyka

Autor

Joanna Pasek Joanna Pasek Z wykształcenia jest architektem, ale zamiast budować domy, zajęła się grafiką komputerową i tłumaczeniem książek z tej dziedziny. Odkąd przeniosła się na wieś, zaczęła stopniowo wracać do papieru, ołówków i farb i w tej chwili komputer jest już dla...

Pozostałe książki:

3D Studio MAX 3D Studio MAX 2 w praktyce 3D Studio MAX 3. Doskonałość i precyzja. Suplement 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne 3D Studio w praktyce 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw 3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 CorelDRAW 9 PL : ćwiczenia praktyczne Flash CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi Niezwykłe wakacje Klary Photoshop 4 w praktyce Photoshop 5 PL w praktyce Rysujemy na PC-cie czyli CorelDRAW w przykładach Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011 Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu
Wszystkie książki Joanna Pasek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat