3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max.
"3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.
Modelowanie z prostych brył i splajnów
Edycja obiektów siatkowych
Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean
Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu
Realistyczne włosy, futra i tkaniny
Manipulowanie kamerą i oświetleniem
Tworzenie materiałów
Używanie renderera Mental Ray
Różne metody animacji
Naucz się tworzyć efektowne grafiki i animacje trójwymiarowe!
"3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.
Modelowanie z prostych brył i splajnów
Edycja obiektów siatkowych
Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean
Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu
Realistyczne włosy, futra i tkaniny
Manipulowanie kamerą i oświetleniem
Tworzenie materiałów
Używanie renderera Mental Ray
Różne metody animacji
Naucz się tworzyć efektowne grafiki i animacje trójwymiarowe!