3D Studio MAX 2 w praktyce

Joanna Pasek
3D Studio MAX 2 w praktyce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Jest to książka od której powinieneś rozpoczynać swoją przygodę z MAX-em. Wykonaj opisane w niej przykłady a zapoznasz się z podstawowymi technikami modelowania i animowania. Książka pozwala nawet zupełnie niezorientowanemu Czytelnikowi "oswoić" się z tak potężnym i skomplikowanych narzędziem jakim jest MAX. Jeśli nigdy nie korzystałeś z programów do renderingu, a chcesz praktycznie wykorzystywać 3D Studio, to swą przygodę w wirtualnej przestrzeni powinieneś zacząć od zapoznania się z tą właśnie książką. Książki opisujące zaawansowane funkcje renderingu i animacji zakładają, że Czytelnik pracował już we wcześniejszych wersjach 3D Studio lub przestudiował instrukcję użytkownika programu i posiada pewne doświadczenie. Ta książka zaczyna od podstaw. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu, metody oglądania wirtualnego świata i zapoznasz się z podstawowymi elementami MAX-a. Wszystkie te wiadomości zdobędziesz na praktycznych przykładach, które poprowadzą Cię "za rękę", krok po kroku. Potrzebne polecenia poznasz wykonując kolejne operacje, zilustrowane czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca dodatkowo opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia. Szybko przekonasz się, jak niewiele poleceń potrzeba, aby samodzielnie tworzyć proste, lecz efektowne sceny i animacje. Podstawy obsługi programu Precyzyjne metody tworzenia obiektów Modelowanie za pomocą modyfikacji Wykorzystanie listy modyfikacji obiektu Animowanie obiektów Łączenie hierarchiczne obiektów Animowane pola sił Animowane efekty atmosferyczne Wykorzystanie różnych kontrolerów animacji Praca w oknie Track View Generowanie lustrzanych odbić Animowanie kamer i oświetlenia Tworzenie materiałów złożonych, mapowanych i maskowanych Wykorzystanie własnych siatek konstrukcyjnych Precyzyjne transformowanie obiektów Wytłaczanie obiektów złożonych Wprowadzanie efektów specjalnych w oknie Video Post Tworzenie animowanych materiałów Renderowanie animacji
ISBN: 978-83-7197-025-2, 9788371970252
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Autor

Joanna Pasek Joanna Pasek Z wykształcenia jest architektem, ale zamiast budować domy, zajęła się grafiką komputerową i tłumaczeniem książek z tej dziedziny. Odkąd przeniosła się na wieś, zaczęła stopniowo wracać do papieru, ołówków i farb i w tej chwili komputer jest już dla...

Pozostałe książki:

3D Studio MAX 3D Studio MAX 2 w praktyce 3D Studio MAX 3. Doskonałość i precyzja. Suplement 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne 3D Studio w praktyce 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw 3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 CorelDRAW 9 PL : ćwiczenia praktyczne Flash CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi Niezwykłe wakacje Klary Photoshop 4 w praktyce Photoshop 5 PL w praktyce Rysujemy na PC-cie czyli CorelDRAW w przykładach Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011 Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu
Wszystkie książki Joanna Pasek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę 3D Studio MAX 2 w praktyce? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka 3D Studio MAX 2 w praktyce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat