Mała książka, a w niej wszystko, co każdy winien wiedzieć o reklamie: historia, sposoby tworzenia, mechanizmy oddziaływania oraz granice etyczne. Całość opiera się na rzetelnych badaniach rynkowych oraz uwzględnia nauczanie Kościoła.
Urodzony 18 marca 1957 roku w Polsce (Radwanowice)
Polski duchowny rzymskokatolicki, profesor nauk teologicznych, kapłan diecezji krakowskiej, socjolog, teolog i sektolog. Kierownik Katedry Katolickiej Nauki Społecznej w Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Doktorat z socjologii uzyskał...
Pozostałe książki:
Wszystkie książki ks. Andrzej Zwoliński
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Coś mi się wydaje, że książka Reklama i jej reguły aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Reklama i jej reguły. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?