Kontynuacja Ojca Chrzestnego, jednej z najwybitniejszych powieści XX wieku.
Kolejna doskonała powieść Maria Puzo, w nowym wydaniu będącym częścią ekskluzywnej serii wznowień w pięknej jednolitej szacie graficznej.
Mroczny świat sycylijskiej prowincji, w którym każda zniewaga musi zostać zmyta krwią.
Kolejna doskonała powieść Maria Puzo, w nowym wydaniu będącym częścią ekskluzywnej serii wznowień w pięknej jednolitej szacie graficznej.
Mroczny świat sycylijskiej prowincji, w którym każda zniewaga musi zostać zmyta krwią.
Sycylia, rok 1950. Po dwuletnim pobycie na wyspie Michael Corleone szykuje się do powrotu do domu. Ojciec powierza mu jednak ważne zadanie: ma zorganizować ucieczkę do Ameryki młodego bandyty, Salvatore Guiliana. Dla Sycylijczyków Guiliano jest prawdziwym bohaterem, legendarnym banitą, który od kilku lat broni uciskanych ziomków przed wszechwładzą miejscowych bogaczy, przywódców mafijnych i skorumpowanych polityków.
Jego los wydaje się przesądzony: ściągnięci z Rzymu karabinierzy depczą mu po piętach, a don Croce, szef lokalnej mafii, nasyła na niego skrytobójców. Zdrada czai się wszędzie. Czy Michael zdoła uratować sycylijskiego Robin Hooda i wypełnić pozornie niemożliwą do realizacji misję?
W ekranizacji powieści, w reżyserii znakomitego Michaela Cimino (twórcy słynnego Łowcy jeleni) i ze scenariuszem Gore’a Vidala, wystąpili między innymi Christopher Lambert i John Turturro.
Jeszcze jedna powieść, w której Puzo udowadnia, że jest po prostu doskonały.
„USA Today”
„USA Today”
Kolejna propozycja opowieści o złu i namiętnościach, której nie da się odrzucić.
„Time”
„Time”
Bohaterowie chyba jeszcze bardziej pociągający niż ci, którzy uczynili Ojca Chrzestnego współczesnym mitem.
„New York Daily News”
„New York Daily News”
Puzo znów udowodnił, że skomplikowane mafijne porachunki i intrygi potrafią być niezwykle zajmujące, zwłaszcza gdy splecione są z osobistymi tragediami, wielkimi namiętnościami, życiem rodzinnym i zwykłymi ludzkimi emocjami, których każdy z nas doświadcza na co dzień.
Głos Kultury
Głos Kultury