Największe autorytety w biznesie

Philip Kotler, Tom Peters, Peter F. Drucker
Największe autorytety w biznesie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Pakiet trzech bestsellerowych książek największych autorytetów w biznesie. Philip Kotler – legenda marketingu, Tom Peters – guru innowacji, Peter Drucker – ikona zarządzania.

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji Autorzy  przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza te firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Ta praktyczna, interesująca i aktualna książka stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.

Małe wielkie sprawy Najnowsza książka Petersa, pełna błyskotliwych i formułowanych z pasją spostrzeżeń o współczesnym biznesie i zarządzaniu, jest zarazem wyznaniem wiary w kreatywność przedsiębiorców i krytyką korporacyjnego zbiurokratyzowania. Już od pierwszej strony książki czytelnik wyrusza wraz z Petersem na krucjatę, której celem jest stworzenie świata pełnego dynamicznych i dążących do doskonałości firm, świata doskonałej obsługi klienta, innowacyjnego myślenia o wszystkich aspektach zarządzania i obsesyjnego dążenia do doskonałości. Peters radzi, nakazuje, motywuje, wyszydza, zachęca i nie odpuszcza: albo firma będzie doskonała w tym co robi, albo skazana jest na zagładę.

Classic Drucker Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w „Harvard Business Review”. Większość z nich ukazała się w wydanej przez MT Biznes książce Zawód menedżer. Niniejsza zawiera trzy nowe artykuły oraz wstęp napisany przez Thomasa A. Stewarta, redaktora naczelnego HBR. Jako jeden z czołowych myślicieli, praktykujących i analizujących zarządzanie, Drucker wyszukał, zidentyfikował i zbadał najważniejsze problemy, wobec których stają menedżerowie, poczynając od strategii korporacyjnej, a kończąc na stylach zarządzania i przemianach społecznych. Zbiór ten jawi się jako kompletny obraz teorii i praktyki zarządzania, zarówno takiej, jaka była kiedyś, jak i takiej, jaka kiedyś będzie.

Data wydania: 2010-11-01
ISBN: 978-83-7746-018-4, 9788377460184
Wydawnictwo: MT Biznes
dodana przez: chudini0505

Autor

Philip Kotler Philip Kotler
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Ot...

Pozostałe książki:

Marketing 3.0 Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Moje przygody z marketingiem Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu Chaos Dobro popłaca! Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F" Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Marketing Marketing Marketing 4.0 Marketing 5.0. Technologie Next Tech Marketing : podręcznik europejski Marketing Management 12e Marketing lateralny Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę Marketing od A do Z Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej Marketing w sektorze publicznym Największe autorytety w biznesie O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy Principles of Marketing Principles of Marketing: Activebook Version 2.0 Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego Zarządzanie marką w segmencie B2B
Wszystkie książki Philip Kotler

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Największe autorytety w biznesie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Największe autorytety w biznesie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat